سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اشک شفق

 
 

دل نوشته ها و سروده های علی اسماعیلی وردنچانی

 
 
علی اسماعیلی وردنجانی
علی اسماعیلی وردنجانی

دلنوشته ها و سروده های علی اسماعیلی وردنجانی در مدح و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
ali.esmaeeli11@chmail.ir

 

 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

ابزار و قالب وبلاگ

دانلود ابتهال،تلاوت، مداحی، دعا

 

مطالب اخیر

سلامی و کلامی

کتاب دیوان عشق

 

آرشیو مطالب

حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) (92)

حضرت امیر الموءمنین علی (علیه السلام) (174)

حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) (107)

حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام ) (35)

حضرت امام حسین (علیه السلام ) (168)

حضرت امام زین العابدین (علیه السلام) (11)

حضرت امام محمدباقر(علیه السلام) (17)

حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) (28)

حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) (15)

حضرت امام رضا(علیه السلام ) (49)

حضرت امام محمد تقی(علیه السلام) (21)

حضرت امام علی النقی(علیه السلام) (13)

حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) (23)

حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه) (224)

اصحاب و یاران حضرت امام حسین (علیه السلام) (141)

سروده های دیگر (157)

کتاب های الکترونیک (4)

 
 
 

خبرنامه

   
 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 791664
بازدید امروز :427
بازدید دیروز : 237
تعداد کل پست ها : 1281

 

شعر مولودی ولادت حضرت محمد ص

کیستم من؟ رهبر اسلامیان و رهنمای مومنینم
کیستم من؟آیت حق،فخر اهل آسمان ها و زمینم  

کیستم من؟ مروه ام، رکنم، مقامم ، قبله ی اهل یقینم
کیستم؟ هستم محمد(ص) مونس روح الامینم

باعث ایجاد عالم، ملک هستی را نگینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

آمدم تا از قدومم خاک ها گردد گلستان
آمدم تا عالم هستی بگیرد بوی ایمان

آمدم تا هدیه آرم بر بشر آیات قران
آمدم تا بار دیگر زندگی بخشم به انسان

من همانم که ز حق آمد هزاران آفرینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

مصطفی و انتخاب ویژه ی الله هستم
آفریده حضرت حق این جهان را ناز شستم

سرخوشم من، مست مست از باده ی جام الستم
من ز نسل پاک ابراهیم(ع)هستم حق پرستم

تاج فخر انبیا از اولین تا آخرینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

شاهد ایجاد هر هفت آسمان بودم از اول
معنی و مفهوم قران و اذان بودم از اول

آگه از اسرار حی لامکان بودم از اول
باعث ایجاد هر چه کهکشان بودم از اول

شاهد خلقت منم، من رحمه للعالمینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

می رسد از حضرت حق صبح و ظهر و شب سلامم
من که در عرش خداوندی بسی والا مقامم

جز مدیح حضرت حق نیست حرفی در کلامم
من یتیم مکه اما در جهان پیچیده نامم

در تمام زندگی حق بوده همراه و معینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

می برد خورشید و ماه آسمان رشک از جمالم
صد سخنران عاجز از توصیف یک حرف از کمالم


عالمی حیران و سرگردان و مات و محو خالم
بین زیبا صورتان تا روز محشر بی مثالم

من میان، بهترین های دو عالم بهترینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

هر که را من رهنما هستم علی(ع) هم رهبر اوست
هر که مست از جام من باشد علی(ع) هم ساغر اوست

هر که را من مصطفی هستم علی(ع) هم حیدر اوست
هر که را پیغمبرم من، مرتضی(ع) هم باور اوست

با امیر المومنین حیدر(ع) انیس و همنشینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

حی سبحان کرده از اهل دو عالم انتخابم
احمد مختار(ص) هستم معنی ام الکتابم

من شفیع مذنبین در سختی یوم الحسابم
آمدم تا طرح نو در افکنم با انقلابم

واسط فیض الهی هر زمانی بر زمینم
 کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

امر فرموده خدا تا کوه تعظیمم کند
وسعت خود را زمین یکباره تسلیمم کند

غنچه ها، گلهای خود را باغ تقدیمم کند
عالم هستی مرا با شوق تکریمم کند

من ابوالقاسم محمد(ص)  انبیا را آخرینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

آورم من بهتر از انجیل و تورات و زبور
آورم قران که لبریز است از آیات نور

هست شاگرد کلاس صبرم ایوب صبور
آمدم تا آورم اهل دوعالم را به شور

واقعه، کوثر، محمد(ص)، شمس و الرحمان و تینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم

خال من سیمای حیدر(ع) را کند یاد آوری
دخترم زهرا(س) کند قران حق را کوثری

از خدا بر اهل عالم می کنم پیغمبری
جانشینم در رکوعش می دهد انگشتری

من محمد ابن عبدالله(ص) و فخر عالمینم
کیستم؟ الگوی خوبیها و ختم المرسلینم



یکشنبه 96 آذر 12 | نظر بدهید

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin